4 april

2012-04-04 @ 21:38:26

Tränade dressyr i ridhuset. Gick väl helt ok, efter 50 min var han lösgjord och gick som jag ville. Eftersom vårat ridhus är 20x40 och LB:2 rids på 20x60 så vart det lite problem men jag tror vi fixar det. Men när jag ridit klar fick jag veta att en häst i stallet har feber och är snuvig så vi får se hur det blir med tävlingen, tyvär. Känner mig endå inte mogen för dressyrtävling än så känns lika bra, typ.

Somnade i soffan några timmar när jag kom hem så finns ingen chans att jag kan sova än. Bäst att fixa ihop lite skolsaker osv. Är även inte helt frisk utan har hostat väldigt mycket senaste två veckorna. Men en skoldag till och det är lov! Och efter lovet kommer jag tillbaks starkare än någonsin!


/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0