Äntligen hemma från skara

2012-04-02 @ 08:31:25
Äntligen ska jag inte säga. Har haft en jätte bra helg. Skulle lätt kunnat stanna ett tag till :) Det är bara den långa resan som får mig att det blir lite tråkigt.

Vi kolla på 4 hästar totalt. Det ska kollas på mer. Men det är rätt kul och vara med och cotcha med tanke på att vi har sätt en helt del i helgen.
Rebecka som ska köpa hästan får fundera lite. Men ska även ner till skara igen och rida lite mer hästar så vi får väl se hur de blir.

Jag själv är jätte glad att jag är igång. Har ju som sagt ridigt i helgen och Basse ska även ridas idag. Tänkte rida lite bommar.

Nu ska jag ta en mysig promenad med hunden innan jag ska springa till Tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0