fullt ös medvetslös

2012-04-01 @ 20:49:12
å hjälp var längesen det var!

Har verkligen haft fullt upp. I fredags så tog jag stallet direkt efter skolan, sedan åkte jag hem och fixade mig och drog till min vän och partajade. Sov heeeeeela lördag tills jag åkte till stallet och red berra.. uppdaterar om den ritten senare. Marika tog Basse.

Sedan var det dags för fest igen men drog hem vid halv 11 för det var stalljobb som gällde. Måste säga grattis till mina fina vän Emma som fyller 17 år idag ♥ Tyvär kunde jag ju inte vara med och fira.. Iallafall så har jag jobbat i stallet hela dagen och är verkligen slut i kroppen.

Men måste sätta mig och plugga resten av kvällen. Ska försöka sätta ihop dom två ridpassen från helgen i ett inlägg först. Vi hörs senare!

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0