hinna med

2012-04-04 @ 23:40:32

Finns massor med saker jag måste hinna med på lovet. Saker som måste göras för att få ihop mitt liv fram till sommarlovet. Och när det väl är lov måste jag passa på. Måste även passa på att vila och det får bli i helgen då vi åker iväg till ön (gotland)

Ska försöka förklara mer detaljerat senare. Kommer även bli massa roligt på lovet, är jätte taggad på att köra gärnet.

Imorgon (torsdag) får jag reda på hur det blir med tävlingen på fredag. Om vi får åka eller inte. Om eller inte blir det massor med fix i stallet imorgon. Kan likagärna passa på att putsa det mesta, träns, stövlar, sadlar och skydd. Nu blir det att stänga datorskärmen och somna. Är glad att jag klarat denna vecka helt ok. Inga större problem att det blir lite stressigt.

/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0