15 februari

2012-02-15 @ 22:29:00

Hej på er våra läsare!

Sitter nerbäddad i mitt älskade rum och gör det vanliga "bloggrundan" som jag brukar göra. Tänkte säga lite om resten av veckans planering men innan så vill jag säga att uppdateringen är lite gles, vi vet. Men om en ny design snart dyker upp blir det roligare att satsa på bloggningen. Har massor av bloggmatrial som ligger och väntar på redigering!

Torsdag: Vilar helt
Fredag: Marika ska rida, vet inte vad hon planerat, tömköra eller dressyr.
Lördag: Jag stalljobbar 7-18.00, och vikarierar på barnterori så mamma får ta Basse och jag tar Killberry när jag får tid.
Söndag: Basse ska vara ute, ridas ut eller skrittas. Känns som att skrittas kan vara bra.


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-16 @ 14:30:13
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0