21 februari

2012-02-21 @ 20:38:07
Hej på er!!


Just nu har vi dålig med bloggmatrial men imorgon så är jag ledig (WAAAAAAAY) så ska försöka planera in bloggen på ett bra sätt. Eftersom gymmet öppnar 11.30 kan jag hinna lite innan jag tar mig dit. Men tyvär så är jag förskyld och får ont i öronen så fort det sker så måste lägga ner mest energi på ridningen så får vi se vad som händer. Kan gå på rullbandet lugnt. Sedan blir det ridning på kvällen så hinner ju endå vila kroppen.

Har planerat nästa vecka med träning/tävling. Ser lovande ut..

Mark & Hopp träning på Killberry, Hopp på Basse samt Hopp Klubbtävling på båda två.



bild från 2008/2009

Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

2012-02-21 @ 22:00:34
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Mysig blogg ni har, och fina pållar i headern :D

2012-02-22 @ 00:01:21
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0