22 februari

2012-02-22 @ 10:37:23
Hej på er! Tror det flesta sitter i skolan men jag har som sagt ledig dag från skolan då våra lärare är borta.

Har inte sovit jättebra inatt då jag legat och vridit mig. Hade jätte ont i halsen när jag vaknade och tvingade ut mig med hunden i regnet. Har ätit halstabletter och druckit te nu och ska ta mig till gymmet om en timme. Tänker gå lugnt på rullbandet och kanske köra lite mage/armar.

Det är jätte halt ute när jag gick med hunden, så det är tur att det blir träning i ridhuset ikväll. Dressyr står på schemat och mina nya stövlar ska få åka på för tredjegången. Tycker det är jätte jobbigt att rida in stövlar men snart sitter de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0