23 februari

2012-02-23 @ 21:13:07
Hej på er igen!

Har legat i soffan hela dagen och Basse fick ta smällen att vila idag, tror att uppskattar det mer än jag..
Ligger iallafall i sängen nu med pappersservetter i största hugg. Kommer få spendera hela helgen inomhus känns det som och vi som ska på kalas..

Imorgon ska Marika hoppa Basse och jag ska tvinga Mamma ta med mig till stallet för jag klarar inte av att hålla mig längre tid från stallet. Kan likagärna filma. Så antar ni fattar att jag blir hemma imorgon också. Det är det som suger, alla tar en förgivet när man har blogg..

Men efter helgen börjar en veckas lov så måste hinna bli frisk över helgen! Har rätt mycket planerat vecka 9.


saknar min älskling

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0