6 februari

2012-02-06 @ 20:58:09
Sådär! Hemma från stallet nu!

Kom på när jag satt i bilen påväg till stallet att det var ju terori idag! Så när jag kom till stallet fixade jag lite i vårat stallskåp. La om våra skydd och lindade upp alla lindor som låg ihop knögglade. Sen började vi med våran terori lektion.

Vi gick för det mesta igenom sitsen. Vad som sker om man trampar ner hälen för mycket/för lite. Sedan alla olika hjälper, handen, foten, undrebenet, övrebenet, och vad man kan göra med alla dessa hjälper och vad som händer och vid vilka tillfällen. Kan säga att jag (Fanny) hade mycket bättre sits innan våran Ponny fick avlivas, då släppte min snygga sits. Men det ska jag förbättra härdan efter.



Jag antar att ni ser vad om är rätt? Den gula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0