alla älsklingars dag

2012-02-14 @ 20:55:27
Hej på er läsare!

Har precis skrivit dagens ridning som ni ser här nedanför. Kvällen har jag spenderat med mina vänner Josefin och Emma. Vi åkte ner och köpte massa gott, så vi slapp vara forever alone denna jobbiga dag. haha. Gottade oss här hemma hos mig med prat och skratt.

Imorgon blir det skola, sedan banken och vid 5-6 ska jag rida i ridhuset då det är teori och ledigt där. Och självklart går jag sedan på teorin efter jag ridit. Ska försöka be någon att filma när jag rider (katre)? vet att du läser.. Och en när jag strechar för att visa hur vi gör, vilket är verkligen att bra tips!



försökte hitta en bra puss bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0