begagnat eller ej?

2012-02-04 @ 11:57:20



Jag har länge funderat på det här med att köpa begagnat. För det första tjänar du kanske en krona på att köpa begagnade saker. Och någon annan slipper ha det liggandes hemma. Du gör någon glad. Vet själv hur glad man är när man får något sålt. Man får lixom in en liten extra krona och kan köpa något snyggare för det!!
Men hur fräsht är det att köpa begagnade saker då (?)

Jag brukar sitta och kolla massa saker på både blocket och hästnet. Jag kan hitta jätte fina fräsha träns eller andra saker. En sak jag funderat på är att köpa täcken begagnat. Min häst går tillsammans med 4 andra valacker. Täckena går sönder hit och dit. Hur kul är det då att lägga 1500 kr på ett bra vintertäcke när man kan köpa begagnat för typ halva priset av någon som har köpt fel storlek på REA?




Vad tycker ni, köer ni begagnade saker eller skulle ni kunna köpa begagnade saker?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0