Dagen ridning

2012-02-15 @ 21:23:44


Dagens ridning

Satte på dressyrsadeln som planerat och gick in i ridhuset. Min polak till hästskötre (katre) gick med han medans jag bytte om (skämt) Men iallafall så stod Katre och fotade lite från mark. Tänkte mest rida igenom det vi gjorde igår. Han ska lyssna på framåt och flytta undan. Gick helt okej för vi kunde bara vara på ena volten fram till slutet. Travde inte så mycket för det sliter så otroligt mycket på hästens ben och galopperar heldre igenom honom och stundtals var han riktigt fin!

Katre fick sitta upp och testa på lite också, kul att se någon annan i samma nivå rida sin häst.




Katre och Basse!

Katre och basse igen!


Jag och basse!


Det fick räcka för dagen! Imorgon dyker det upp mer när jag slutat 14.00 efter en poesidag, haha.

Kommentarer
Postat av: Ingen polak

I'm not a polak!!!

2012-02-15 @ 22:19:13
URL: http://ryttarboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0