Gårdagens jobb/ridning

2012-02-19 @ 16:40:48
Sådär äntligen känner jag mig som en människa igen!

Igår som sagt jobbade jag i stallet 7.00-18.00 Vid 15 tiden tog jag Killberry ut för lite konditions träning, men med plusgrader och inga snösulor så gick det inget vidare så gick in till ridhuset och klämdes in med resten av ridande människor. Körde lite intervaller men kändes inte alls som att det var jobbigt för min vita springponny. Försökta samtidigt att hålla hans huvud rakt då han helst går ställd mot vänster.

Jobbade på och vid 17 tiden tog jag basse och gick in med Marika och Tea i ridhuset för markarbete. Vi la upp 5 galoppbommar på böjt spår och Basse kom igång på riktigt arbete. Han var riktigt slut när vi slutade. Känns skönt för mig att känna så!

Inga bilder från dagen tyvär.

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

sv: vad bra! följer er nu, så säg tll när ni följer mig! kram =)

2012-02-19 @ 17:12:58
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Till Amanda :)

Ja jag tävlar :)

tävlar LA med min d-ponny och nuvarande lb med Min c-ponny ( ungponny ) :)

2012-02-19 @ 20:27:25
URL: http://blekingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0