Kort dagens ridning

2012-02-03 @ 20:34:21
Har ni tänkt på att vi redan är inne i februari, känns som julafton var nyss.

Det blev inte som vi hade tänkt idag, motorvägen var full med snö så vi vände och kom inte iväg till lillhästen som vi skulle. Det får bli imorgon då vi ska åka till alla olika ställen och köpa massor av saker.

Idag red jag och basse ute på utebanan. När jag öppnade stalldörren ut var det verkligen snöstorm, när jag började trava fram vart det värre och när jag väl hoppat av så snöade det inte alls. Riktig typsikt! Iallafall så red vi på en volt i trav och bytte varv lite då och då. Sen tog vi kort galopp i varje varv innan jag travade av igen. Vill inte göra för hårt men han fick upp lite flås iallafall.

Till er läsare vill jag säga att uppdateringen kommer bli bättre straxt. Finns inte mycket bildmatrial och inspiration just nu!

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se-Hästblogg

Sv: Kraft Sport brukar jag också ge när det har varit mycket träning och tävling. Tycker precis som du att både kraft och havre funkar bra!



Måste bara hålla med om att tiden går verkligen fort! Det var verkligen julafton nyss.

2012-02-03 @ 21:07:32
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0