Lite annat

2012-02-01 @ 22:52:47
Hej alla läsare!

Ligger nu i min säng med värkande kropp. Igår var jag ju som sagt hos naprapaten och min kropp säger ifrån mycket just nu. Tror även jag har sträckt mig i låret, det känns omjöligt att sätta på mig skorna.

Var mening att jag skulle gymma med Rebecca imorgon men eftersom Marika tar basse imorgon blir det bättre om jag tar en heldag utan arbete för kroppen. Sen blir det hårdträning, inga men här. Blir nog stallet en stund iallafall, måste fixa lite saker och pussa på Basse och KB.

Imorgon har jag lååååååång sovmorgon. Men kommer gå upp extra tidigt för att blogga. Har endast två lektioner sen ska jag hem och sova, haha!


Amanda på marken, jag på KB. Bild från glögghoppningen.

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0