Måndag 6 Februari

2012-02-06 @ 11:28:01

Hej alla Läsare. Ni är faktiskt några stycken och det tycker jag är kul. Önskade att jag kunde blogga mer om mitt ridande och så. Men jag rider ju inte nu :(

Ledig idag med. Känns rätt skönt med tanke på hur jobbigt det är att hoppa i kryckor i snön och överhuvud taget. Blir nog plugga en massa. Min kompis Petra ska komma och hjälpa mig med en film som jag håller på och sätter ihop. Sen ska jag faktiskt ta mig till gymmet. Blir cyckel med armarna. Bara en massa arm maskiner och stiups. Kan ju faktiskt gymma trots ett skadat knä och bara ett ben. Gäller att man tar vara på dem musklerna som man har och dem man kan träna. :)





Gud vad man kan sakna stallet och hästarna så mycket som jag gör just nu:( En otrolig saknad.






Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tack detsamma, jätte mysig blogg ! :)

2012-02-06 @ 16:44:18
URL: http://popcornponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0