Måndag

2012-02-06 @ 18:15:49
Go kväll!

Sitter redo med ridkläder och tar en kopp kaffe innan jag åker till stallet. Basse fick vila idag men jag ska rida Killberry på lektion tror jag, hoppas att det blir han. Och det är dressyr idag vilket jag ser fram emot.

Har iallafall varit i skolan idag och efter skolan åkte vi (jag och min vän rebecca) till gymmet och körde hårt på alla olika maskiner. Kroppen kändes mör från gårdagens träning så imorgon blir det vila för min kropp men då blir det även napprapat och ta bort stygn istället. Ska försöka ta massor av bildmatrial idag med min iphone, vilket ni får leva med! :)


Basse på sin livs andra terräng träning! Jag som rider!

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0