morgondagens planer

2012-02-03 @ 22:24:27
Får lite krupp i kroppen! Photoshop har inte velat samarbeta med mig ikväll.. Ska göra ett sista försök igen innan jag slänger mig i sängen. Ska åka till stallet vid 07.00 imorgonbitti. Först står det hoppning på schemat och sen blir det uteritt, ska försöka klättra i en stor backe vi har nära vårat stall.

Sen ska mamma och jag, vet inte om resten av familjen ska med, men vi ska försöka åka till lillhästen i stav där jag vill köpa benlindor som matchar mitt schabrak, sen ikea om jag tror rätt sen vill jag besöka en panduro butik. Det värsta är att jag kommer ha världens tärningsvärk imorgon, haha.

Vill verkligen gå och sova just nu, men har inte fått det gjort som jag ville ha gjort ikväll så får se hur länge jag stannar uppe. Annars får jag göra det imorgon kväll också. Men vad tycker ni annars om nya designen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0