morgondagens

2012-02-04 @ 23:45:46
Go kväll på er läsare!

Tänkte först höra om ni har några idér hur vi kan göra bloggen roligare? Öppna för tips!

Imorgon är det tajta planer. Först gymmet vid 10 om allt går som det ska, sen upp till stallet och då ska mina vänner josefin och emma få rida på Basse lite. Nyttigt för dom. Dom red när dom var mindre och började igen för ett år sedan om jag har rätt. Självklart kommer jag rida efter dom men lite lugnt eftersom han gått rätt hårt just nu.

Vi hörs mer imorgon, glöm inte att vi vill gärna ha tips på att göra bloggen bättre!


jag för några veckor sen!

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Härlig blogg! Följa varandra via Bloglovin?

2012-02-05 @ 10:53:50
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0