Onsdag

2012-02-29 @ 22:51:07
Hej hästmänniskor!

Vi har jätte dålig med bilder till bloggen så vi får ha gamla fina godingar till våra tråkiga inlägg sålänge.

Har en tråkig nyhet som kommer upp imorgon här på bloggen. Men livet rullar ju på, heller hur?

Ligger i min säng nu, känner mig som en människa igen. Imorgon ska lovets dag bli utnyttjad och jag och min vän åker in till huvudstaden för shopping. Måste försöka hålla i pengarna kvar i handen lite iallafall då det är mycket tävlingar/träningar på gång och jag och ju också gjort en beställning på lite grejer som jag hoppas kommer snart.

Ska skriva lite på mitt tal innan jag sätter på en film och somnar.




/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0