Saknar ridningen..

2012-02-15 @ 08:41:46





Ursh vad jag saknar ridningen. Att bara sitta där uppe och känna gunget. I lördags försökte jag att få skritta av Basse. Men nää. Det fick man inte!! Vart jätte sur, faktiskt.

Idag är det onsdag och jag har Teori. Tänkte vara med på den i alla fall. Kan ju dock inte vara med och rida i gruppen. Men det har ju syrran tagit över. Om 4 veckor får jag rida.. Känns ju rätt långt kvar men jag är faktiskt inne på min 3e vecka!!


Nej nu ska jag fortsätta här i skolan.


/Amanda


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Det förstår jag!

Usch vad tråkigt, beklagar :(

Vad var det för ponny då? Kanske råkade vara en connemara som min Mossan är?

:)

2012-02-17 @ 20:18:40
URL: http://teamsundlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0