Svar på fråga

2012-02-22 @ 16:49:23



Det var två som frågade mig om vad jag har hänt med mig eftersom att jag hoppar på kryckor i tre veckor till. Jag har berättat det förut och kan berätta det igen men kort. Jag ramlade av Basse då det vart missförstånd mellan oss. Jag flög av och gjorde en rotation i mitt knä och jag landade mer eller mindre på knät. Låg i ett ridhus en timma innan ambulansen kom. Eftersom att jag hade så ont i mitt knä och min fot som typ peka mot andra hållet var det de enda alternativet

Men i alla fall. Jag har en fraktur i knät samt ett ledband som är uttöjt. Sen är foten fortfarande stukad. Ska ha kryckor i 6 veckor och ställningen lite längre för att inte kunna vrida det. :)
Men som sagt nu har det gått 3 veckor och 3 veckor kvar ... Så det är bara att stå ut.


Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Åh, härligt (inte!) Jag gjorde samma sak fast i skidbacken för några år sen, plus att jag drog av meniskerer och korsband, om det är till någon tröst så är det helt läkt och jag märker inget av det längre :D Snart är du tillbaka i sadeln! ^^

2012-02-22 @ 17:14:33
URL: http://stalltjej.se
Postat av: Emeli

Din stackare ):



Jag som tycker synd om mig själv för att jag slog i huvudet och därför inte får rida på tio dagar (tss, det kan de dock glömma, jag ska rida imorgon även om det är tre dagar tidigt!)... Det är ju ingenting jämfört med det du gått igenom.

2012-02-22 @ 20:26:36
URL: http://tillhast.wordpress.com
Postat av: Madeleine Sülla

Usch vad jobbigt att ha kryckor, stackare!

2012-02-23 @ 19:13:25
URL: http://msylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0