Sysslingar

2012-02-01 @ 21:02:37
Amanda här

Kom precis hem från stallet. En kompis till mig körde hem mig. Jag har vart och rastat mig själv lite. Jag håller på att klättra på väggarna här hemma. Så kände att det var dax att träffa lite folk och glo på när syrran hoppade Basse. Tycker över lag att det gick väldigt bra för syrran och Basse. Hon får blogga om det när hon kommer hem.

Men iaf. Till rubriken. Sysslingar, För några månader sen så kom min mormor hem till mig. Eller hon är här varje dag men hon talade om att hon hade fått ett kort från hennes systers barnbarn. Då var det en häst bild.
Så jag och syrran började kolla upp namnet och då kom vi fram till en blogg. Det visade sig att vår syssling hade en av sveriges största häst bloggar nere i Kalmar. Helt sjuk att man kan ha häst intresset och så lika dant.

Nu har man lite mer koll på släkten. Har en väldigt liten släkt.

här har ni bloggen- Johanna Grant


/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0