Typiskt när jag är sjuk

2012-02-24 @ 11:25:59
Godmorgon på er alla läsare från hela vårat land!

I stockholm (södra åtminstone) så är det strålade sol andra dagen i rad. Typiskt när jag är sjuk och måste sitta inne.. Försöker få i mig mat men inget passar mig. Känner ingen smak och inte alls hungrig.

Väntar på att klockan ska bli 13.00 så jag och mamma kan åka till stallet och se när Marika ska hoppa! Kan knappt hålla mig inne längre, måste ta mig ut! Men imorgon ska jag ta mig ut på två uteritter så det sitter nog fint! Bara Basse får rasta av sig ordentligt så jag slipper åka av :P

Nu ska jag mysa med min vovve :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Ja, jag längtar verkligen tillbaka. Skulle behöva en liten paus och bara vila ut.

2012-02-24 @ 15:18:11
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Anonym

Svar:

ja xD Näe, jag ska nog inte dit.. det är för långt. Men kanske ;)



Tack, detsamma! :)

2012-02-25 @ 13:43:28
Postat av: Hannah S.

sv: Tack,vi har 8st hästar :)

2012-02-25 @ 17:07:15
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0