Märkes utrusning / bra ridning

2012-02-02 @ 22:32:01



Tänkte ta upp en grej och höra om era åsikter.

Vad skulle ni välja. Märkes utrustning och inte kunna rida bättre än du borde eller rida på ett otroligt bra sätt och ha en helt okej utrusning?

Ärligttalat, varför lägga pengar på dyr märkes utrustning istället för att träna för en otroligt bra tränare och lära sig mer? Hur brukar ni göra? Lägga ut pengar på olika varannan månad? Har ni råd med båda eller vad skulle du välja? Man kan köpa dyr utrusning när man blivit tillräckligt bra ryttarare och tjänar bra pengar tycker jag.

Märkes utrusning och snyggast i stallet är överskattat. Lugna ner er och tar er tid att tänka. Det gjorde jag. Visst ska man kunna få köpa snygga saker om man vill, jag stoppar ingen. Men det ser inte ok ut att ha snyggutrustning, super fin häst men människan rider som en kratta.. Det finns gränser.

Håller någon med mig?



/fanny


Kommentarer
Postat av: sara

intressant ämne, finns ju otroligt många såna exempel runt om i landet! Skrämmande många faktiskt.

Märkes utrustning för över 60 tusen på hästen, men kan knappt rida den på tygeln i alla gångarter...



:)

2012-02-04 @ 17:38:12
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0