Amanda och Best for you

2012-01-30 @ 17:14:32

Best For You, så kallad Basse eller Bratten.

Köpte han i April 2011. Vi hade lite otur när vi letade häst från början och stoet vi hittade ville inte gå igenom. När jag såg Basse ifrån backen var jag helt såld. Han såg ut som en jätte busig ponny!

Basse är 8 år i år, född 2004 och är efter e: Quite Easy ue: Glacial **

Målet är att bli fälttävlans häst men vi får se hur denna terminen blir. Har startat Hoppning och Dressyr samt några debutanter i fälttävlan 2011 med mig :) Så vi fortsätter med det :)

I år ska vi bla starta Div II i Dressyr, Hopp allsvenskan då 120 cm är målet. Även fälttävlan såklart. Sen ska vi även åka till Tyskland i slutet på Mars för fälttävlans träning med hopp och dressyr och avslutar med en tävling:)



Kommentarer
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Åh vad kul att du ska ner till tyskland, har ett helt gäng från stallet som ska iväg på det. Eller snarare jag misstänker att det är samma, vet inte hur många som har träningsläger+tävling i tyskland i slutet på mars. kan ju inte vara allt för många. Tyvärr kommer jag inte själv att åka med då jag inte riktigt har någon fälttävlansduglig häst just för tillfället. Kommer säkert bli kanonkul!

2012-02-29 @ 11:17:16
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Gud vad tråkigt. Hoppas du blir bra snarast :) Måste kännas trist att missa det. Som sagt, krya på dig och så hoppas jag att du snart kan hoppa runt igen!

2012-03-01 @ 10:55:50
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0