Dagens Ridning

2012-01-28 @ 17:29:14

Hej alla Glada.

Idag var det leka som stod för schemat för mig och Basse. Så började med att jag red fram lite försiktigt i hagen i lugn trav. Sen var det dax för galopp. Super lugn och fin. Sen var det dax för att galoppera upp för baken i fullt ös. Gjorde det lite försiktigt förs eftersom att jag kände på mig att han kan vara rätt pigg och benen kan ta väggen lite var stans. Så tog en försiktig galopp upp och sen andra gången släppte jag lite mer. Basse vart över lycklig. Bocka och hade sig. Betyder ju bara lycka när han bockar så där.

Galopperade upp för beckan ca. 7 gånger. Vart super fin och mjuk av att bara ligga och löpa i galopp. Perfäkt konditions träning.













Ha en bra dag :)





Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Oj vad busig :P

2012-01-30 @ 07:28:20
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0