Fannys första inlägg

2012-01-17 @ 18:29:35
Hej! Tyckte väl att det var min tur att blogga lite. Imorgon ska jag förmodligen fixa en snygg header som vi kan ha tills vi tagit några nya fina foton på oss tillsammans.

Igår red jag killberry i tävlingsgruppen. Vi hade mark och red på bommar. Jag fick kämpa hela lektionen att hålla upp han tunga huvud så han kunde börja bära sig själv och på slutet gick det riktigt bra. Har också märkt vilken skillad det har blivit sen jag började rida honom. Hans svåra varv och plötsligt blivit det det lätta och det går hur bra som helst. Nu måste vi bara träna upp det andra varvet som blivit svårare.

Friserade även lite också. Eller amanda, katre och elise lyckade jaga bort mig så det kunde klippa hans lugg. Börja gråta för det vart så fult.. Sen klippte jag av massa hovskägg. Förstår inte hur man kan låta en ponny gå med så mycket skägg på benen.




vart otroligt hackigt men vad ska man göra? Ska klippa mer nästa gång jag kommer till stallet. Vilket blir torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0