Fanny & Killberry

2012-01-30 @ 16:50:10

Mina fina vita springare. Är en av ridskolans ponnier. En underbar ridskole häst som går med dom minsta och mig som är den duktiga (skämtåtsidotyp)

Han var aldrig en häst jag direkt fastade för utan var alltid en sån man bara gick för vi och kollade på när man gick till andra hästar. Men eftersom han var den ponnyn som inte hade någon fodervärd än så valde jag honom. Det är alltid värt att kämpa eftersom många ser han som en tråkig häst. Men har har hittat det fina i min pärla kan man säga.

Denna termin är det mycket vi satsar på, det är våran första termin vi får komma ut och tävla utanför ridskolan och både jag och Killberry är redo att satsa allt. Det högsta vi satsar på är Lag-sm och nydligen gjorde vi debut på vår första 90cm bana på klubbtävling och var den felfri grundomgång och omhoppning. Detta år ska bli bättre än bäst! Följ oss och våran väg mot toppen!

Ridskolans länk till honom



Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

aww söt häst :D



Fin blogg!

2012-01-30 @ 17:03:47
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0