Fredag

2012-01-27 @ 09:01:31

Sitter och dricker kaffe här, innan jag ska dra mig mot skolan. Känner mig lite små krasslig men får ta itu med det sen.

Marika tömkörde Basse igår ca. 35-40 min. Hon tyckte han var pigg och glad. Han hade bockat i galoppen lite men inge vilt :) Han hade kickat mot linan några gånger i början men sen var det inga problem med det.

Idag ska fanny rida lite dressyr och trimma lite lydnad. Det behövs alltid. Han kan vara super fin i mellangångerna. Men ibland blir han som en ål och slingrar sig ur det. Avsaktningarna kan gå bra ibland. Men det är mycket streta emot. Och gångsättningarna kan vara riktigt sega. Så det MÅSTE bli bättre!


Nej nu måste jag snart dra mig mot skolan.






Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilket tjusigt ekipage :)

2012-01-27 @ 16:59:39
URL: http://ellinorpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0