Gårdagens Hoppträning

2012-01-18 @ 10:12:05
Igår var det Hopp träning för Helena som gällde.

Jag var lite stel och kände mig inte alls i rytm till Basse igår. Ibland kan det kännas så. Men jag kämpade som en gnu kändes det som. Jag var tvungen att bli mjukare och rörligare.

Hoppade Mycket galopp bommar på böjd linje sen trav hoppade vi hinder med bom innan och samma i galopp. Super fin var han!! Blir så glad av att mitt arbete som jag och syrran har lagt ner. Det lixom ger något. Han försvann ut lite i höger bogen när jag red och vi försökte rätta till det hela tiden och tillslut gjorde han det så han började till och med hoppa ordentligt. Såg frambenen i min ögonvrå!


Sen pratade jag och Helena om att hon kanske skulle behandla han och hon tyckte inte det än eftersom att han är så fin nu. Så vi ska vänta tills slutet på Mars, då innan vi drar till Tyskland på träning och tävling.

Mamma filmade igår men det vart inge bra filmer :( Så kanske kommer upp någon då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0