God morgon

2012-01-25 @ 08:50:22

Idag är det Onsdag och jag är ledig. Jag är nästan alltid ledig på Onsdagar och vill till stallet. Men eftersom att onsdagarna alltid består av lektion fö mig och Basse måste jag vänta till 6 tiden då jag åker till stallet. Jag rider i en grupp på Ridskolan som kallas tävlings grupp. Det är en grupp för dem som är ute och tävlar och vill vara med och rida t.ex. Lag i allsvenska eller något liknande. Det tas lite mer seriöst.

Jag och Basse ska rida div.II i Dressyr. Ska bli jätte spännande. Det är La.4 och Medelsvår C klass i dressyr så nu ska basse lyfta på fötterna :)

Sen blir det allsvenska i hoppning. Men kommer inte ihåg vilken div :)

Nu ska jag ta en promenad med hunden :)


HA en Bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0