Stövlar

2012-01-24 @ 17:57:49

Från början ägde jag ett par tretorn advance stövlar som jag köpte i globen. Tror det höll i två år tills september då det gick sönder och jag fick ett par helt nya tillbaks. De ställde jag i källaren och ville verkligen inte använda dom. Försöka sälja men ingen nappde. Tillslut fick vi byta ut dom till ett par andra stövlar.

Då bestämde jag mig för ett par Cavallo winner plus. De var tydligen väldigt poplära och passar både dressyr och hopping och jag ville helst ha utan snöring för att sticka ut lite, vilket jag gärna gör! Tillslut fick vi special beställa då jag är väldigt smal i vaden. Har väntat länge på dom nu och hoppas att dom kommer i slutet av månaden!



/Fanny


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv. Det är Cavallo Grand prix plus:)

2012-01-24 @ 19:29:18
URL: http://sodressage.se
Postat av: Katarina

Sv. Jaa, hon är oemotståndlig den lilla ^^



Hoppas stövlarna kommer snart :)

2012-01-24 @ 20:24:43
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0