29onde

2012-03-29 @ 21:33:38
Hej på er!

Har blivit så mycket fevande fram och tillbaks så tog bort som två senaste inläggen. Idag har jag hunnit med både gymmet, solat och börjat på mitt nationella tal. Känns skönt och snart är det lov, eller? Har massor av saker innan men känns som allt är under kontroll trots allt.

Idag tog Marika Basse, hon tömkörde 40 min med bommar, han hade varit glad och pigg så det gick bra antar jag. Imorgon var det meningen att vi skulle hoppa men eftersom min tumme är inte helt ok så tar jag och går en promenad med honom, mysigt.

Imorgon kväll blir det partaj med vännerna, sover även över där festen håller hus. Lördag ska jag och mor åka in till Stockholm för vårshopping, det blir också mysigt. Marika tar Basse, så blir det dressyrträning på Killberry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0