bara allmänt.

2012-03-05 @ 17:21:50
Idag har det gått 6 veckor sen jag skadade mig. Gud vad tiden går fort. Men eftersom att jag inte fått någon kallelse från mitt sjukhus så ringde jag faktiskt och klaga för en vecka sen. Så vi får se om det dyker upp nått i brevlådan i veckan!! Har ju ingen lust att hoppa runt här i onödan om jag kan gå (?)

Sitter allmänt och funderar över våran blogg. Den ser för J*vlig ut!! Nästan så att vi skäms över det. Men vi ska faktiskt ta tag i den i helgen. Och eftersom att jag är skadad är det inte så lätt att åka till stallet och ha en foto dag typ. Eftersom att jag och syster vill ta bilder då vi sitter på hästarna men får nog vänta ett tag till!
Jag och syrran har iaf planerat lite om färger och hur vi vill göra med designen. Så vi hoppas det blir bra snart. Hoppas ni står ut!
/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: tack så mycket ! :) era ponnys är oxå jätte fina <3

2012-03-05 @ 17:53:01
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0