Dagen ridning

2012-03-16 @ 23:56:38
Idag så drog jag till stallet direkt efter skolan. Satte på den oranga outfitten och drog mig ut. Red runt kvarängen som det kallas och sen tillbaks igen. Hade en otrolig tärningsvärk i magen vilket förstörde allt.

Dvs. att kunna stoppa en travade häst i långa dressyrläder och träningsvärk i magen utesluter att man inte kan sätta sig tillbaks utan man får dra till i munnen. Vilket han inte fattade varför jag gjorde och då vart han orolig. Allt var lite läskigare när vi travade hem igen så jag red lite mer på utebanan. Där gjorde han till sig igen och flög åt sidan.

Alltså det vart inget bra pass alls, kaos helt enkelt. Kan hoppas att min tärningsvärk försvinner tills imorgon så jag slipper göra såhär med tvåhästar..

Tyvär inga bilder som ni förstår då min fotograf är bortrest.

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0