euphoria

2012-03-10 @ 22:49:25
Tror ingen missade melodifestivalen ikväll eller?

Nu är jag hemma, drog hem tidigt. Det värker i mina ben och jätte trött i huvudet, huvudvärken är nära..

Har iallafall haft en jätte bra dag i stallet och vädret var på topp. Var verkligen roligt att komma ut och låta hästarna länga på stegen och springa fritt, inte nog att alla vart rädda av en liten vit snöhög som stack ut ur mängden och jag flög ut på en åker med killberry i full galopp. Tur att ingen ramlade av.

Imorgon står uteritt på schemat igen och då lovar jag mer bilder! Ska försöka hinna med massa annat imorgon också! :)

/Fanny

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh, vad härligt med uteritt! Fin blogg, förresten :D

2012-03-11 @ 08:50:40
URL: http://www.hastkarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0