Fredag

2012-03-09 @ 14:47:58
Hey på er alla ridande människor!

Sitter hemma i soffan som sagt tidigare. Fick sjukt ont i magen när jag kom hem, men nu har det lugnat sig. Var även iväg på Amandas praktik och fick håret klippt. Ska försöka ta mig upp ur soffan straxt. Om jag inte hämtar engelska boken och läsa till sidan 75.

Ikväll blir det att rida i ridhuset. Får se vad jag hittar på för något skoj att rida. Kanske lite program delar så jag kan se vad vi ligger på för nivå. Mamma åker med och tar med kameran!

Tycker inte det inte är så kul att blogga om det inte finns något att blogga om så därför ligger bloggen nere lite. Ska försöka bättra mig lite.

/Fanny

Kommentarer
Postat av: isabelle

2012-03-09 @ 16:32:30
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Postat av: isabelle

SV: nej vi hade inte heller snö, har haft "vår" med fem-tio plusgrader, det kom som en chock så att säga :O

2012-03-09 @ 16:33:00
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0