Godmorgon!!

2012-03-03 @ 10:50:26
Godmorgon vet jag inte men det är god morgon för min del i alla fall (Amanda). haha

Syrran gick upp runt 8 tror jag för att dra sig till stallet. Idag var det hopp lektion för Marika igen fast på Killberry. Och som sagt igår var det på Basse. Så får se hur det går idag då. Tror det går bra. Killberry kan hoppa upp till 140 utan att ens lyfta på fötterna. Han kliver över hindrerna så roligt!! Han hoppar lixom inte. Ni får se film sen. Får se om Fanny har filmat nått. Men det tror jag :) Ni kan ju även få ett smakprov från Basses hoppning från igår!
Hade gärna lagt upp det nu men syrran har alla filmer :P

Ikväll blir det mys med familjen. Sista lovdagen nästan så det blir Bio i Stockholm med fika. Sen blir det vidare mot några släktingar. Tror att Basse och Fanny skulle rida ut idag :) Det tycker Basse om framför allt i det här fina vårvädret!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0