Igår (onsdag)

2012-03-29 @ 08:19:30
Konstig dag igår.

Gick i skolan kom till gymmet lite tidigare än tänkt men min vän har glömt sin tröja så då sket vi i det, köpte glass och åt på subway istället.. kom hem gjorde lite historia läxa och min vän färgade utväxten.

Åkte till stallet vid 18.00 och gjorde det mesta som ska göras, borsta fodra hästar osv. Som grädden på mosen så bet hästen min tumme när jag spände sadelgjorden. Hans sadel sitter väl inte helt rätt och han är lite känslig, vi ska åka och kolla sadeln men nu är det mycket som vi bollar med våra händer här i familjen. Menmen aj sa jag och fick 3-4 märken på handen, han fick tag på hela tummen trots allt. Gav mig inte och red ett helt dressyrpass. Konstig nog gick allt som en dans, körde öppnor i trav och galopp. När jag hoppade av så började det värka igen och nu kan jag inte använda tummenf*n. Får se hur jag klarar av denna dag. Tur att det var vänster och inte höger.

Idag är jag häst fri som tur!   /fanny

Där längst ner vi lilla röda pluppen gör det som mest ont, runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0