Klubbhoppning Best for you (Basse)

2012-03-04 @ 14:08:47
Eftersom det är kallt och dåligt underlag rider man fram i grupp inne i ridhuset. Alltså inte så mycket frihet utan det är skritt,trav och galopp i båda varven innan man hoppar fram på räcke och oxer.

När vi kommer till själva hoppningen så var basse lite spänd för allt folk som satt på läktaren men vi klarade oss. Hade jätte fina språng på alla hinder men vi rev första i hindret i omhoppningen så då sa jag till mig själv att vi tar det lugnt, inge fläng. Resten gick på fint men sista hindret så vart det lite missförstånd, jag tappade tygeln och han sprang iväg lite och fick till bocksprång efter mål. Här får ni videon!


Kommentarer
Postat av: Lina - Årets nykomling i Equilinas Hästblogg-gala 2011!

SV: Tack! Ja, det stämmer, det är Vereduschaps. Fanns inget annat som passade mina ben (ena är opererat efter en skada).

2012-03-04 @ 14:19:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0