Lång skoldag

2012-03-05 @ 23:06:10
Hej på er mina vänner!! :)

Har haft en riktigt rolig dag i stallet (och katre vet varför, haha) Basse fick komma ut på promand förhand och det var lika mysigt att ha en pussgurka gående brevid sig, dessutom fick vi sällskap av två andra tjejer med ponnysar.

Imorgon har jag en otroligt lång skoldag framför mig och är inte hemma förän 17.00 och då måste jag råplugga direkt och har en hästfri dag så det är ju bara att passa på eller hur? Har inte tagit hand om läxorna som jag velat denna lediga vecka...

Har inge bloggmatrial att bjuda på alls så ni får nöja er med text så hörs vi mer imorgonkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: ja det är helt underbart skönt! :D

2012-03-06 @ 00:36:31
URL: http://Carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0