Lördag- Amanda

2012-03-04 @ 13:43:14
Ligger i soffan och vilar lite. Har vart i stalelt sen kvart i 11:) Kollade på tävlingen som var i stallet och tycker att det var en väldigt bra stämning nu på tävlingen :) Första tävlingen för året på klubben!!

När Fanny hade ridigt klart Basse så satte jag igång och putsade alla träns + en grimma. Känns som om vi jobbar på bra med köp. Själva 4 träns till en häst. Sen har man ju självklart en massa som ligger.. Sen hade syrran ett träns på KB när hon red under när jag putsade allt. Så mycket är det. Vart jätte fint resultat och jag kände faktiskt att för en gång skull var det kul och putsa. Kul att vara lite stallflicka trots kryckorna :)






Jag tycker nästan att man ska putsa av iaf tränset varje dag. Hur ofta putsar ni?




/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0