Lördag

2012-03-10 @ 16:47:56

Hejhopp!

Det har gått jätte bara att rida idag. Red först ut på Basse ensam och red lite på en gräsplan. Han var jättefin och allt flöt verkligen på bra. Galopperade lite på planen också men tod det lugnt då det fortfarande är blött och halt.

Killberry och jag red ut med två andra tjejer och efter första galoppen möter vi på en annan tjej som hänger på. Galopperade några steckor och skrittade imellan. Var verkligen kul att Killberry längde verkligen på stegen och sprang på och jag lät han att göra det också. Det här ska göras varje lördag och vädret tillåter!


Nu är jag redo för att snart träffa mina vänner och äta pizza. Ska fira en vän som fyller år på söndag, weho! Jag tar det däremot lugnt. Är så trött i mitt huvud. Måste dra :)!


/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0