Myskväll

2012-03-16 @ 23:49:22
Hej på er! den dåliga uppdatering fortsätter. Har verkligen ingen inspiration till att blogga just nu utan lägger ner tid till andra viktigare saker som måste göras denna jobbiga vecka.

Men nu är det helg och allt fortsätter att rulla på i sina spår. Har satt i mig massor av godsaker denna kväll och nu börjar jag bli trött i ögat också. Inte värre att tärningsvärken sitter i från gårdagens gympass. Ska försöka kortförklara dagens ridning i ett annat inlägg alldeles straxt.

Men sen då. Imorgon lördag går jag upp vid ca 09.00 för att sedan åka med Louise till stallet för vikaiera på teorin för de allra minsta barnen. Efter det så ger jag mig upp på Basse. Inga planer alls på vad för ridninge men måste hålla mig utomhus iallafall. Sen drar jag och Marika ut på ritt med mig på Killberry och Marika på sin tea. Blir förmodlingen våran sista ritt tillsammans :'( På kvällen kommer Marika över och vi ska grilla och mysa massor.
Söndag blir det dressyrträning för Anna Nilsson som sagt, dock utan teori då hennes häst tyvär är allt, otur.


/Fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0