Payn Jump

2012-03-23 @ 09:25:38
På söndag står payn jump på schemat. Vi åker bort till srk. Ni som läst våran blogg vet att det var där Amanda ramlade av och fick sin skada. Hoppas nu att det inte finns någon otur för mig där och det kommer gå hur bra som helst.

Killberry hoppar 80&90cm
Basse får hoppa 70cm

Känner mig att detta funkar bra. Går igenom mitt huvud väldigt ofta hur jag ska rida KB inne på banan och även Basse men honom är det bara styra och ge eftergift på (typ) Känner mig jätte taggad och imorgon ska killberry få gå lite lydnad med också konditionsträna lite. Basse ska också få konditionsträna tror jag eller uteritt. Marika rider honom idag!


Min fina pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0