söndag

2012-03-04 @ 17:30:51
Hej på er! Hoppas ni har haft bra helg osv, vi stockholmare har ju haft lov som nu är över.. Hemskt men sant och får komma tillbaks med nya krafter till skolan eller hur?

Tävlingen idag är jag för övrigt nöjd över. Det vart jätte bra med Basse i 80cm och Killberry 90cm. Älskar mig själv att jag nyss startat min första 90cm klass utan problem. Nu taggar vi till nästa tävling som är om 20 dagar, vet inte alls vilken klass det blir men får hoppas på 80&90cm.

Måndag: Basse skritta ut, Killberry hopp.
Tisdag: Marika rida?
Onsdag: Basse markarbete
Torsdag: Marika rida?
Fredag: Hovslagare kommer, besöka mustang för koll av sadlar.
Lördag: Basse rida ut, Killberry intervaller ute eller inne.
Söndag: Oplanerat

Sådär ser det väl ut, inte pratat med marika än dock. Nu laddar jag inför en skolvecka i soffan. Har inte varit i skolan på en och halv vecka så känns helt skumt att komma tillbaks!


/Fanny

Kommentarer
Postat av: Jasmine<3

Vilken färg beställde du då :D?

2012-03-04 @ 20:37:35
URL: http://ungponnyryttaren.blogg.se/
Postat av: isabelle

SV: Javisst är det en härlig känsla :)

Tack så mycket! Gillar denna blogg, häftigt med fälttävlan! :D

2012-03-08 @ 21:21:34
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0