Veckan är kommen

2012-03-12 @ 10:01:26
Sitter i soffan och dricker lite kaffe tillsammans med hundens fantastiska snarkande ljud!

Denna vecka är kommen. Igår var det 6 veckor sen jag gjorde illa mig och denna vecka får jag börja rida enligt min läkare. Men de är så mycket strul med min lärkare och så om vad jag egentligen får göra. Så jag väntar lite till. Bättre det än att mitt knä ska gå sönder ännu mer och jag får vänta mer. Dock har jag börjat gå/halta lite på mitt ben utan kryckor. SCHYYY säng inte til någon!! Lite trött på sjukhuset nu. Skulle in och röntga den här veckan. Men NEJ det blir den 30 Mars ist. Typ såhär 2 veckor kvar tills dess, Blir så jävla less. Jag vill ju komma igång nu!

Tänkte bjuda på lite märkes saker. Tänkte ha så här, Dagens märke. Då lägger jag ut lite utrustning från ett märke.
Vad tror ni om det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0